Beni duansız bırakma ey Rabbim!


Dokunsalar ağlayacak gibiyim.
Sağım soğuk, solumda soğuk rüzgar eser.
Şu handa sığınacağım hiç sıcak bir limanım yok.
RABBİM,  senden secdenen, duadan  başka.
Bir alnım secdene gidince, bir de elerimi açıp göz yaşlarımla dua edince derdime derman, umuduma mutluluk   dileyince o dem tüm bedenim ısınır bu handa bu diyarda. 
O yüzden ne olursa olsun beni, bedenimi, tenimi, ruhumu senin yolundan ayırma ey Rabbim.
Çünkü çok üşüyorum, bu cihanda secdene alnımı koymadığım an, dua etmeyip huzuru dilemeyince bu dilim.
O yüzden beni yolundan, secdenden, ilminden, duandan, doğruluktan, haktan, hakikaten ayırma ey RABBİM.
Bu cihan, sadece yara aldırır,  kahreder, yorar, daraltır karanĺık odalarda ağlatır.
O yüzden beni sensiz duansız bırakmama ey RABBİM.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
S.Fdnr🌹🌹🌹

Yorum Gönder

0 Yorumlar