DUA

Savrulur oldum, cihanın cefa dolu esen rüzgarında

 Ey Rab!

Sürünür oldum, dikenli gam, keder, dert yollarında

 Ey Rab!

 Cihanda tutunduğum, güvendiğim dost bildiğim bütün dallar bir bir kırılır oldu, zehir olup derin derin

 kanayan yarama sürülür oldu

Ey Rab!

Kalmadı gönül gözümde huzur, yürüdüğüm dikenli yollarda umut, yaşadığım handa mutluluk. Sevmek, sevilmek nedir unutulur oldu, var olan mutsuz evlerde mum olup yakılır oldu

Ey Rab!

Gönlüm dargın, kalbim kırık, yüreğim buruk. Dilimden artık sözcükler dökülmez, kilit vurulmuş gibi; düğüm düğüm olmuş körelmiş. Dilimin ucundan sözcükler dökülmek ister, dargın gönlüme melhem olup sürülmek ister

 Ey Rab!

Cihan akıp giderken, var olan hayallerim bir gül gibi bir bir solar oldu. Hayal meyal hatırlıyorum hayaller içinde bir hayalim vardı. Elbet bu gülmeyen yüzüm gülecek diye. Var olan bir ben dikensiz yolarda mutlu, huzurlu, tebessüm  dolu bir yüz  ile koşarım diye bir hayalim var idi

Ey Rab!

Kalmadı, cihanda takatim kat kat. Buruk yüreğimle hayatım sakat. Ver o ilahi aşkını yüreğime Ey Rab! Olayım yolunda savrulan yaprak...

 

Yazan: Seher Fidaner

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Maşallah çok anlamlı ve etkileyici olmuş ,başarının devamını temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yüreğindeki tüm güzel dualarının kabul olması dileklerimle en umutlu mutlu sağlıklı güzel günlere inşallah 💕

    YanıtlaSil
  3. Ağzınıza sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Doğru bir konuya değinmiş siniz Seher hanîm

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazmışsınız devamının gelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil