Dertlerim sabret!


Umut, huzur, sevgi neydi artık bilinmiyor
Karmaşık bir hayat içinde
sürünerek yol alıyor
Derdimi yalnız sayfalara anlatır,
olmadı mı ferman çeker
Uykusuz gecelerde zifiri karanlık yollarda yol alır
Yol alırım ki karanlıklarda 
daha dertler bana gözükmesin
Zifiri karanlıklarda kaybolup yok olsun diye.

Ey can!
Şu hayat kimine acı kimine tatlı 
Bana  sorarsan
artık hiç bilmiyorum hiçbir şey
Sadece şu hayatta bir secdem var bir de içimde tam derinde hiç ama hiç dinmeyen bir yara
Ve o yarayla secdeye kapanır
elerimi âçarım semaya
Rabbime karşı
Ama artık dilimden ne dua ne beddua  dökülür 
Sadece yüreğimde acısı ile
tenim ve iliklerimdeki dinmeyen ağrı ile gözlerimden yâşlar boşalır
Ey can! 
Çünkü çok çok yoruldum ey can!
Çook...
Sadece uyumak istiyorum
Çünkü iliklerimdeki ağrılar beni uyutmaz
Beni uyutmaz ey can!
Sadece herkes uyurken 
ben zifiri karanlıkta boşluğa 
dalarım ey can!
Bir ara gözlerim uykuya daldı 
boşluğa bakarken
Ve rüyada derdime derman 
bulmuş kanayan yarama sürüyordum 
Ve yüreğimde  bir umut belirmiş
ve bir ses yankılanıyor dört bir yandan
sen sabret az kaldı sabret!
Bilirsin RABBİM sabredenlerledir
deniliyordu.
Birden uykudan ürpererek gözlerimi 
açtım
O rüya bana sabret dedi
Deyip hıçkırıklara boğuldum
ey can!
Ben de sana diyorum
ey can sabret!

Seher Fidaner

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bazen suskun olmalı insan yüreğine taş basmalı ya da hiç konuşmamalı dert dediğin nedir ki bir rüya misali bugün var yarın yok en güzeli sabretmektir tüm acılara güçsüzdür kendini boşluğa atan güçlüdür sabreden ve tekrar ayağa kalkıp dirilen ...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim ve başarılarınızın devamını dilerim inşallah devamı gelir ...

    YanıtlaSil