Ey hayat!


Sanma ki unutuldun!
Bir gölge kadar yakınımdasın.
Sadece çok kırıldım
Ve üşendim yol almaktan

Duruldum, yoruldum
Son bulmuş gibi hayat.
Yüz çevirmiş gülmüyorsun
Bir an yüzüme hayat gibi, Umut gibi
Gözüme görünüyor tebessüm
Konduruyorsun yüzüme
Bir ses ile ürperiyorum.

Gözlerim hayalden uyanınca
Umutlar dökülüp yere saçılıyor hayat aleminde
Ey hayat! Bir kere bir kerecik tut ellerimden
Kaldır beni karanlıktan aydınlığa
Yürüt beni.
Yürüt ki aydınlığa umutlar dirilsin haneme ey hayat!

Seher Fidaner

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Öyle büyük şeylerde gözümüz yok hiç. Küçük mutluluklar, tebessüm ederek bakan gülüşler, insanı mutlu edecek sözcükler küçüçük...
    Simsıcak kahkahalar, Çatılmayan kaşlar, Simsıkı sarılışlar, Güzel bakışlar insanı yormayan.. çok mu şey istedik ama yapılacak şey istiyoruz bu hayattan..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsınız.😊

    YanıtlaSil