Derman


Yol yürüdüğüm yollar çamura bulamış yol alamıyorum.
Taa kemiklerime kadar inmiş yaraya bir türlü şifa bulamıyorum.
Gitmediğim hekim, doktor kalmadı dayırda, bayırda kulanmadığım ilaç kalmadı.
Şu kanayan yaraya bir türlü şifa bulamıyorum. 
Fizik dalından ortopedi dalına, fizyoterapi dalından romatoloji dalına yol gide gide yollar yoruldu, ben de yoldan yoruldum.
Cihan hoca bulur bir ilaç diye umut edindim,
şu kanayan yaraya şifa olur diye umut edinmiştim.
Tan vaktine kadar umut dilendim.
Gitmeden Cihan Hocanın kurum dalına umutsuzluk yoluna sürdü beni 
nefesim kesildi, yol yürüdüğüm  yollar daraldı. Söyle ne edeyim hekim Bey! 
Şu ağrılar dinmez oldu, her dem bana göz yaşı döktürüp duruyor, bir bir umutlarımı  sòndürüyor.
Söyle ne edem hekim Bey!
Hangi yola başvurup umut edinim?
Ağrılı uykusuz gündüz gecelerimi huzura erdireyim!

Söyle...!

                    
                    
Seher Fidaner

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ağzına yüreğine sağlık canım yine döktürmüşsün.

    YanıtlaSil
  2. Geriye kalan ömrünü, kendi iyiliğin ve sağlığın için yaşa...

    YanıtlaSil
  3. Ağzına yüreğine sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Başarıların devamını dilerim çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil